Meest Gestelde Vragen
Verzenden & Bezorgen
Wat zijn de levertijden?
Onze levertijd is bij de meeste artikelen tussen de 24-48 uur. Besteld u op werkdagen voor 13:30 uur? Dan wordt uw bestelling binnen 24-48 uur verzonden! Bekijk onderstaand ons leverschema als referentiekader.
Hoe ziet jullie verzendschema eruit?
Onderstaand treft u ons verzendschema met de actuele levertijden indien u op een werkdag voor 13:30 besteld hebt:
- – Maandag voor 13:30 besteld is dinsdag/woensdag verzonden
- – Dinsdag voor 13:30 besteld is woensdag/donderdag verzonden
- -Woensdag voor 13:30 besteld is donderdag/vrijdag verzonden
- – Donderdag voor 13:30 besteld is vrijdag/maandag verzonden
- – Vrijdag voor 13:30 besteld is maandag/dinsdag verzonden
- – Zaterdag & zondag besteld is dinsdag/woensdag verzonden
Bovenstaand schema is alleen geldig voor een normale werkweek, indien er feestdagen op doordeweekse dagen vallen zal het schema opschuiven naar een niet-feestdag. Indien na 13:30 besteld schuift de levering ook één dag op.
Uw pakket of brievenbus pakket wordt door ons verzonden met PostNL. Wanneer uw bestelling door ons is verzonden, hebben wij geen invloed meer op de levering. Indien er vertraging optreedt bij PostNL, kunnen hieraan door u geen rechten worden ontleend.
Mocht u niet thuis zijn met de levering, kunt u met de vervoerder een nieuwe afspraak maken. Als u uw bestelling op een bepaalde dag wilt hebben kunnen we dit samen afspreken.
Wilt u liever niet dat uw pakket bij de buren word afgeleverd, of heeft u ander verzoek? laat dit ons dan zonder twijfel weten!
Wat zijn de bezorgkosten?
Ook voor onze klanten op de Waddeneilanden is bezorgen vanaf €100 gratis!
Leveren jullie op de Waddeneilanden?
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
U kunt uw bestelling niet afhalen.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL, Lokale bezrogdiensten, onze leveranciers of door één van onze externe bezorginstanties. De bezorginstantie wordt altijd duidelijk aan u vermeld in de email die u wordt toegestuurd na de bestelling.
Kleine pakketten worden bij u thuisbezorgd door de pakket bezorgdienst. Wanneer u dan onverhoopt niet thuis bent, kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Heeft u een kleine order? Dan kan het zijn dat u een brievenbus pakket ontvangt! In de meeste gevallen verzenden wij onze pakketten met PostNL.
Bezorgen jullie in het buitenand?
Leveren jullie in het weekend?
Retourneren
Mogen mijn producten retour?
Mocht je niet helemaal tevreden zijn met uw aankoop, dan staan wij klaar om u te helpen. Wij bieden een retourtermijn van 14 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum van het product aan. Lees onderstaand meer over retourneren!
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Indien een artikel niet gepersonaliseerd is kan het desbetreffende artikel binnen 14 dagen geretourneerd worden. Gepersonaliseerde producten mogen niet geretourneerd worden.
In de volgende gevallen is het niet mogelijk om een artikel te retourneren:
- Indien het product beschadigd is
- Indien het product gedragen is
- Indien er vlekken op het product zijn gekomen
- Indien het product op maat gemaakt/gepersonaliseerd is
Randvoorwaarden Retourneren bij niet gepersonaliseerd textiel en akkoord vanuit onze klantenservice:
- – Het product compleet en onbeschadigd, ongebruikt en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking retourneren.
- – Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerk producten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
- – De originele verpakking graag intact houden. Tape, teksten en stickers uitsluitend gebruiken op de buitendoos.
- – Verpak de originele verpakking, inclusief begeleidende brief, in een buitendoos uitsluitend dichtgeplakt met transparante tape. Gelieve geen zwarte of grijze duct tape gebruiken
- – Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies op beschadigd is. Je bent als (retour afzender) zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het bestelde product.
Waar moet het retourpakket naartoe?
Stuur het product met de originele verpakking naar:
Daveroelvinkshop.nl , Gaffel 1b, Zeewolde 3891 KC Nederland
Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Betaal ik de retourkosten?
Heeft u expliciet akkoord van ons op een retourzending en wilt u weten hoe het zit met de retourkosten? Eventuele verzendkosten voor retourzendingen via de post of een transportbedrijf worden niet door ons vergoed. Let op: De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per PostNL of transportbedrijf naar ons sturen. De verzendkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals gewicht, afstand en grootte. Via PostNL kost het sturen van brievenbus pakketten €3,95. Normale pakketten kosten bij PostNL €6,95, denk hierbij aan het verzenden van stoelen, verbruiksproducten, Hoodies etc.
U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Waarom betaal ik de retourkosten?
Daveroelvinkshop.nl heeft hiervoor gekozen, omdat wij onze prijzen voor iedereen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen, dan zijn wij genoodzaakt om dit door te berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen wij natuurlijk niet!
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL, Lokale bezrogdiensten, onze leveranciers of door één van onze externe bezorginstanties. De bezorginstantie wordt altijd duidelijk aan u vermeld in de email die u wordt toegestuurd na de bestelling.
Kleine pakketten worden bij u thuisbezorgd door de pakket bezorgdienst. Wanneer u dan onverhoopt niet thuis bent, kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Heeft u een kleine order? Dan kan het zijn dat u een brievenbus pakket ontvangt! In de meeste gevallen verzenden wij onze pakketten met PostNL.
Beschadigd product & Fabrieksgarantie
Als u een beschadigd product heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op voor hulp.
Als het product binnen de garantieperiode kapot gaat, dan ligt de bewijslast bij de verkoper/fabrikant. Die zal moeten bewijzen dat het defect ontstaan is door toedoen van de koper. Na de garantieperiode ligt de bewijslast bij de koper.
Als het probleem met het product gerechtvaardigd is binnen de garantietermijn, komen de kosten van de onderdelen voor rekening van Daveroelvinkshop.nl
Beschadigingen door opzet, nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, normale slijtage en beschadigingen door het niet, of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing zijn uitgesloten van de garantie.
Ik heb een klacht, waar dien ik deze in?
Bestellen & Betalen
Hoe vallen de maten?
We snappen dat het lastig is om online te bepalen hoe maten van bepaalde artikelen vallen. In principe vallen onze artikelen als “gemiddeld” en zijn ze eigenlijk nooit overdreven groot of veel te klein!
Kan ik samples bestellen?
Nee. Daveroelvinkshop.nl hanteert geen minimale afname, u kunt bij ons vanaf 1 shirt bestellen, op deze wijze kunt u het gewenste product testen op productkwaliteit en ontwerp.
Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?
Wilt u meer dan 10 stuks bestellen? Dan is dat zeker mogelijk in overleg! De factuur wordt dan via de e-mail naar u verzonden. Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling verwerkt.
Is mijn bestelling wel geplaatst?
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Wij hebben een ruime keuze aan betaalmogelijkheden zodat u op verschillende manieren naar keuze kunt betalen, zoals: iDEAL, PayPal, Creditcard, Mistercash, Bancontact, KBC, Belfius
Hoe vul ik mijn couponcode in?
Kan ik BTW-vrij bestellen?
Ja, indien u beschikt over een buitenlands BTW-nummer kunt BTW-vrij bestellen. Indien u als particulier reeds een bestelling heeft geplaatst kunnen wij hiervan niet de BTW terugstorten.
Alle bestellingen moeten inclusief de in de orderbevestiging vermelde onderdelen betaald worden. Denk hierbij aan: Verzendkosten, btw etc.
Voor leveringen binnen de EU is de btw in de totaalprijs opgenomen. Bij afwijkingen is het belastingtarief van het land van levering leidend. Wanneer u zakelijk bij ons besteld, dan kunt de factuur die u van sport-shirts.nl ontvangt voorleggen aan de belastingdienst.
Beveiligde betalingen
Contact
Neem contact met ons op en ontvang binnen 24 uur reactie!